עיצוב מטבחי יוקרה

כאשר אתם מבקשים לעצב מטבחי יוקרה בבתיכם, חשוב להכיר מספר ניואנסים חשובים אשר מומלץ לכם מאד לדעת אודותיהם מראש. ראשית כל, אל תעשו את זה לבד. זה אחד החדרים שהכי קשה לעצב, ולכן אתם לא צריכים עזרה ממוכרים בחנות רהיטים אלא ממעצבי פנים בחנות מטבחים, המשווקת רק מטבחים, לא פחות! שנית, אתם זקוקים לחומרי בוטיק, שהם חומרים שעמדו בעומסי משקל והוכיחו את עצמם כחומרי איכות. שלישית, חשוב לאפיין מה נעשה בחדרים הפריפריאליים מסביב למטבח שלכם מבחינה עיצובית על מנת לדעת מה נדרש במטבח עצמו כדי להתאים את העיצוב לבית ולשמור על שלמותו במידת האפשר.

עיצוב משטח העבודה – החשוב שבשלבי עיצוב המטבח היוקרתי

משטח העבודה הוא הליבה של המטבח שלכם. עליו עמלים כאשר צריך לבשל, לעבד מזון או אפילו לבצע עבודות מטבח קלות מכך. רוב זמנכם יוקדש לעבוד על משטח העבודה, ולא לשם הוצאת רכיבים מהתקני האחסון, ולכן חשוב לבחור בקפידה את משטח העבודה. להלן כמה טיפים. שאפו למשטח עבודה כמה שיותר גדול. אם הבית מאד קטן ובלתי אפשרי לקנות משטח גדול, הקדישו את כל החלל של קיר מסוים. לחילופין, ניתן להשקיע בפינה כלשהי בחדר, ולהטמיע שיש דו ממדי.

עיצוב מטבחי יוקרה

עיצוב ארונות הפתיחה במטבח

עיצוב ארונות הפתיחה הנו אחד החשובים והאקוטיים במטבח. עיצוב מטבחי יוקרה חייב להיות מבוסס על ארונות פתיחה שייראו טוב, יתאימו לחלל המטבח ויהיו עשויים מחומרי בוטיק, כולל רכיבי פרזול מבוקשים. במטבחי יוקרה תוכלו למצוא ארונות פתיחה מכל הסוגים, עליונים, תחתונים, עם מדפים נשלפים או בלעדיהם, ולהתאים את הארונות לפונקציונליות שלכם, כפי שאתם מכירים את התנהלותכם. בנוסף, חשוב לבצע גם התאמה עיצובית למטבח עצמו, ואם זה ההתקן הראשון שאתם שמים במטבח, השוו לארונות ומגירות של חדרים אחרים.

עיצוב התקני האחסון הנלווים

מדפים ומגירות ייבחרו על פי מתווה הארון. זהו השלב הקל ביותר, משום שמרגע שהוחלט על דגם של ארון, המגירות והמדפים יהיו קלים מטד לאיתור. מה שכן, חשוב להקפיד כי מבחינה פונקציונלית אותם התקני אחסון ישמשו אתכם בקלות וללא מאמץ, בהתאם לסוג התכולה שאתם מתכוונים למלא שם. על פיה תוכלו לבחור מדפין ומגירות בגדלים מסוימים הנשלפים בטכניקות מסוימות אותן חיפשתם.